1.Lost in Translation - 7+/10
2.Virgin Suicides - 6/10
3.Somewhere - 5/10
4.Marie Antoinette - 4/10
1. Lost in Translation/Virgin Suicides 7,7/10
2. Marie Antoinette 6,6/10
3. Somewhere - 6/10
zdaniem filmweb.pl, ja widziałem tylko Między Słowami (świetny polski tytuł) i daję 9/10, to piękny film Marię A. obejrzę jutro
Widzę że nie za bardzo pojmujesz o co w Topkach chodzi.
Nie musisz mi wypisywać oceny filmów zdaniem FW, IMDB, RT, tu chodzi o to abyś sam podał Swoje oceny.
A to i ja się wpiszę, zrazu uprzedzając, że Pani Zosia, jako reżyserka, cieszy się moim ogromnym uznaniem:
1- Między Słowami. 10/10
2- Somewhere. 9-/10
3- Przekleństwa niewinności 8/10
4- Maria Antonina 7/10
1.Przekleństwa niewinności 10/10
2.Między słowami 9/10
3.Maria Antonina 5/10
4.Somewhere 3/10
tendencja spadkowa jak nic, oby Bling Ring nie zawiódł, bo zostanie mi już tylko oglądanie reklam w reżyserii Sofii
LP tytuł filmu śr. arytm. głosy
1 Między słowami (2003) 8,06 63
2 Przekleństwa niewinności (1999) 6,50 26
3 Somewhere. Między miejscami (2010) 5,91 34
4 Maria Antonina (2006) 5,16 19
1.Lost in Translation 9/10
2.Virgin Suicides 8/10
3.Somewhere 8/10
Marii Antoniny nie widziałem i wyjątkowo mi się nie spieszy. Ale pozostałe filmy Sofii mnie urzekły, przemawia do mnie jej wrażliwość i (co może zostać uznane za bluźnierstwo) zdecydowanie wolę jej styl niż jej ojca, choć przede wszystkim dlatego, iż wolę kameralne filmy, niż wielkie, trzygodzinne superprodukcje.
1. Virgin Suicides 10/10
2. Lost in translation 9/10
3. Maria Antonina 8/10
4. Somwhere 7/10
Zastanawiam się nad obejrzeniem Bling ring ale narazie po obejrzeniu traileru nie jestem przekonana...
1 - Przekleństwa niewinności - 9
2 - Między słowami - 8
3 - Bling Ring - 7
4 - Maria Antonina - 6
5 - Somewhere. Między miejscami - 6
1. Przekleństwa niewinności - 9/10
2. Maria Antonina / Somewhere - 8/10
3. Bling Ring - 7/10
4. Między słowami - 5/10
1. Między słowami - 8+/10
2. Przekleństwa niewinności - 7/10
3. Na pokuszenie - 7/10
4. Bling Ring - 6/10
5. Somewhere. Między miejscami - 5/10
6. Maria Antonina - 5/10
7. A Very Murray Christmas - 4/10
1. Między słowami - 7/10
2. Maria Antonina - 7/10
3. Somewhere. Między miejscami - 6/10
4. Przekleństwa niewinności - 5/10
5. Bling Ring - 4/10
6. Na pokuszenie - 3/10
Nie widziałem jeszcze A Very Murrey Christmas, Somewhere i Marii Antoniny (no i debiutanckiego Bed, Bath & Beyond, ale tego nikt chyba nie widział), ale póki co mój ranking wygląda tak:
1. Przekleństwa niewinności 8/10
2. Na pokuszenie 7/10
3. Między słowami 7/10
4. Bling Ring 6/10
5. Lick the Star 3/10